Epic fail

EESRIIE AVANEB JA LUGU ALGAB:

Me peame siin oma mooduli eksamitulemused sisestama miskisse online andmebaasi. Tehti uus andmebaas. Tehti ka koolitus, kuidas seda andmebaasi kasutada. Koolitus kestis kaks tundi. Ma ei saanud osaleda, kuna see toimus täpselt mu eksamiga samal ajal. Ja ma pidin eksamil kohal olema, juhuks kui mõnel vatipeal küsimusi tekib.

Eksamitöid lugedes ja hinnates tahtsin algul nutta, siis a) enda ja b) üliõpilaste päid vastu seina taguda ja lõpuks hüsteeriliselt naerda. Katastroof FTW. No mõned tainad õnnestus siiski läbi lohistada.

Siis tuli anda sealt mingi valim kolleegile modereerimiseks. Tugeva kahetsusnoodiga hääles tuli kolleeg kaks päeva hiljem mu juurde nentima, et “kahjuks pidi ta minuga 100% hinnete osas nõustuma, kuna mu hindamine oli niivõrd järjepidev ja õiglane”. Vabandasin kolleegile pettumuse põhjustamise eest ja asusin hindeid lõpuks andmebaasi sisse toksima.

Kohe alguses tabas mind ebaõnn error message näol, mis teatas, et mind ei ole võimalik andmebaasi sisse lasta. Proovisin uuesti. Igaks juhuks mitu korda, kuid aimasin juba metsa tagant suuremat sorti perset tõusmas. Tegin screenshoti ja saatsin IT-le, et tehku korda. Mul vaja homseks hinded andmebaasi saada või muidu hakkavad pead lendama. IT poisid muidugi vaikisid salapäraselt.

Dekaan arvas mu kurtmise peale naiivselt, et küllap meie admin aitab mul need hinded anbmebaasi sisestada ja pakkus mulle lahendusena teed juua. Tee oli küll hea, aga hindeid ikka anbmebaasis polnud, sest take this: admin oli sel päeval koolitusel ja järgmisel päeval korralisel puhkusel.  Perse metsa taga muutus järjest reaalsemaks ja suuremaks, kuna kohe esmaspäeval pidi olema eelkomisjon ja peaadmin teatas mulle jäiselt, et selleks ajaks peavad hinded andmebaasis olema. Tõsiasi, mida ma isegi teadsin. Lahendusi, KUIDAS need hinded sinna saada, kui mind andmebaasi sisse ei lasta, mulle aga ei pakutud. Öeldi vaid, et võin kontakteeruda kellegi Oweniga. Kahjuks jäi lõpuni selgusetuks, kes too salapärane Owen oli… Kuid ta oli nii palju asjalikum, et pakkus välja: ta tuleb minu kabinetti ja et vaatame koos. Lahkus ulatus kaugemalegi: Owen oli nõus tulema millaliganes mulle sobib. Noh mulle sobis kell 3. Selleks pidin kõige pealt sõitma Citysse, kus õpetasin eratundi ja siis tagasi lääne Londonisse, et kel 3 Oweniga arvutit vaadata. Mõistagi olin juba selleks ajaks kenakesti kuri, kuid mõtlesin, et saab vähemalt need hinded kiirelt korda. Hämmastav naiivsus….!!!

Kell 3 ei olnud Owenist muidugi ei kippu ega kõppu.  Minu hämmeldunud ekirjale vastas ta endiselt väga lahkelt, et aga ta on ju koosolekul ega saa kuskile tulla. Vaatasin resigneerunud näoga Oweni vastust ja avasin töökuulutuste portaali igaks juhuks, kuid õnneks ärkasid seepeale IT-poisid, kes teatasid…..take fucking this…..see andmebaas töötab ainult ja ainult Internet Exploreris. Error message tuli sellest, et mina vana idaeurooplasena olin kasutanud Chrome. Tõesti. What was I thinking?

  1. miks tehakse 21. sajandil andmebaas, mis töötab ainult Internet Exploreris? Mitte keegi ei kasuta enam Internet Explorerit, sest see ei tööta. Mitte miski ei tööta seal peale selle meie arhailise andmebaasi. Aaaaaaaaa
  2. isegi kui selline käkerdis on valmis tehtud, siis miks mitte keegi mulle ei öelnud, et see ainult ja ainult IE-s toimib???
  3. Kes on Owen?

Kui sa arvasid, et see lugu siin lõpebki, siis arva uuesti.

Ühesõnaga, kuigi ma olin välja vihastanud nii peaadmini, IT kui ka ilmselt veel paar inimest, k.a. iseennast, sain ma siiski need hinded sinna andmebaasi eelkomisjoni ajaks kenasti sisestatud. Lihtsalt selleks, et teada saada…..seda kõike polnudki üldse vaja. Eelkomisjonis vaatas Peaadmin mulle üle laua tüüne näoga otsa ja ütles imestunult, “aga Sa oleksid võinud ju need hinded ka täiesti vabalt exceli tabelisse panna ja mulle saata….”

iWKad22

EESRIIE.

 

 

 

 

 

Leave a comment